BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 17, 2009

MOKHA


Salam,

well dalam kesibukan kerja nie, aku menyempatkan diri jugak tuk g AGM GPMS. sebenarnya aku tak larat nak g sebab aku bukannya sehat sangat. tekak aku nie gatal jer nak batok. satu lagi suara pun tak ade. but then bila fikir balik rugi kalo tak g. enjoy kalo g sebenarnya. dapat jumpa adik2 dapat kongsi pengalaman gan diaorg. bila dgn budak2 aku memang enjoy. layan diaorg, berborak gan diaorg dengo diaorg merapu. tapi sebenarnya itu yg diaorg nak. diaorg nak kita dengar pendapat mereka, dengar kehendak mereka. itulah hidup remaja.
entah kenapa aku lebih sennag nak rapat dengan budak2 dari org tua. mungkin org dah berumur nie bermuka2 kot.hahahaha....well tiap org ader sebb sendiri kenapa.
tapi budak pompuan jangan ler jeles. aku nie senang nak rapat gan saper jer, cumer gan pompuan kene ler kaber sket. yerla lelaki gan pompuan kene ader batasnya. lelaki lain sket kita leh bersentuh, nak bergurat sekel kepala ker, tarik telinga diaorg ker.gan pompuan susah sket. hahahaha....
tapi aku suker kongsi pengalaman gan diaorg sebab aku berada kat sini bukan melalui jalan yang mudah.memacam perkara yg berlaku sebelom aku mampu berdiri macam nie.hope aper yg aku cakap leh wat diaorg sedar tentang beberapa pekara. jangan sombong, jangan putus asa, jangan takot argh...macam2 lagi la...
aku open....sesape yg ader masalh leh criter kan aku.insyaallah aku akan tolong semampu yang boleh. sebab kalo diaorg kongsi masalah gan aku , dioarg bukan org pertama dan terakhir yang berbuat macam tu.dah beratus yg buat macma tu.
well aper2 pon time sekolah lah yang paling enjoy skali....
so for all my brother and sista....enjoy your life but make sure dont forget we are muslim. there are sertern thing that we cannot do.
salam

2 comments:

kau ilhamku nadia said...

salam..
hye abg riq.Abg riq kan??
hehe..
ingat2 lupe la name abg..
maaf taw.almaklumla..manusia yang selalu TERMAKAN semut;p..
em..
anyway,banyak yang nadia dapat hari tu kat jejak obor.cume tak larat nak crite;)
nadia berpuas hati dengan segala program yang ada hari tu.
santai tapi bermakna;)
ok thanks..

HeLLSperM said...

salam,
hye nadia, namer abg bukan riq la....
nama abg sahrelhalid mohd yusof but most people call me 'bro E'. only student from MOKHA call me 'abg sam' donno y? hahah...
kalo nadia puas ati dengn pogram abg syukur sangat. sebab pogram tu simple dan pendek sangat masa dia.
nadia nie suker membaca gak yer...
abg pon ske membaca. skang nie tengah baca 'La Tahzan' dengan buku 'Kaum-Kaum Yang Pupus' menarik. ada masa kang abg criter kat nadia.
nadia budak dari sekolah maner hek?
dari MOKHA gak ker?
Nadia ader myspace tak?
kalo nak tanya friendster 4 sure nadia tak ader.
k paper roger abg key!
salam