BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 14, 2008


























Ex-Aweks…

Hidup lelaki tak lengkap tanpa perempuan, macam tu jugak sebaliknya. Selama aku idup nie bermacam perempuan yg aku jumpa. Tapi yer la…dah namernyer pon berchenta, belom tentu akan sampai kejinjang pelamin. Gambo yg korang tengok nie adalah sebahagian koleksi bekas awek yg aku ader. Almaklum la…awek lain dulu tak amek gambo guner kemere digital. So yg aku leh masukkan dalam nie, sebahagian jer. Huhuhu…enjoy geng!

Mak aku cakap aku nie ramai sangat perempuan simpanan, huhuhuh…..ilang sowang, abes edah (frust) dah ader pengganti. Hehehe…almaklum stok banyak! Yea hu….!!! Jangan marah ha…!!

Awek skang? Eh dah ader dah. Tapi kali nie aku tuko pendekatan. Aku dah malas nak berchenta, skang aku nak cari stok untuk bini lak. Dah malas nak cari yang seksi, yg hot, yg cantik. Aku nak cari pompuan yg tau masak, yg tau kemas rumah, yg tau jaga budak. Alhamdulillah aku dah jumpa. Awek aku skang nie kerja freelance, tapi fulltime dia, wat kek dan jaga budak kira ok la tu. Gamba dia? Tunggu…..!!!

0 comments: