BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 12, 2008

Formality



Formality Aku nie bukanlah suker sangat dengan benda yang formal. Selalunya aku langgar jer, tapi kita kene gak mender ni. Sebabnya aku tak suker protokol. Kekadang tu aku nampak jer formal tapi aku tak tak ikut protokol pon. Boring sebenarnya, lagi boring kalo sesatu acara tu ader VIP, VVIP tak pon yang perasan VIP.

Dari atas :

  1. Time aku jadi Emcee untuk 'National Conference On Continuing Teaching Education And Traning 2007. Mase nie all speech in English, so kene la conduct majlis dalam english. Quite tough la jugak. Selalu jadi emcee conduct dalam malay je.
  2. Bawah dia lak gambo akau maser aku g TV3, aku suker bercakap dan ader la sedikit experince, so pepaham sendiri ler aper aku wat kat sana.
  3. Ok yg la yg tengah lak maser aku bagi ucapan pembukaan untuk perasmian penutup pogram Bakti Siswa Perdana kat Kampung Sri Lalang Mersing 2007.
  4. Yg last tu maser aku g UIA tok pogram Kerjaya Peringkat Kebangsaan










Bawah Dari Kiri Kekanan
  1. Yg Nie time aku membentangkan minit pogram maser AGM kelab aku. Sebenarnya susah nak handle kelab, lagi-lagi kalo ahlinye ader lebih dari 1000 org. Program kene ikut selera ahli dan kene ikut guide line dari Universiti. Time nie aku chair tok penggal terakhir aku sebab aku dah final year. Time nie gak agak berlainan dari AGM biasa sebab aku ader 3 org pemerhati daripada Universitas Indonesia.
  2. Wokey, aku suker pic nie, tie aku kaler pink, susah jugak aku nak cari tie nie. At that time aku jd emcee tok fakulti aku. Ader final presentation dari semua kursus. Maser nie aku wat Diploma. Actually my second Diploma after i get my Degree. So it mean i have Degree in Civil Engineering, Diploma in Civil Engineering and Executive Diploma in Building Technology.
  3. Pic aku duduk tu pic maser aku tunggu turn tok bagi ucapan alu-aluan. Boring tol.
  4. Wokeis da last 1 is pic aku maser tunggu turn tok presentation PSM aku (Projek Sarjana Muda)

0 comments: